تیفانی یانگ

۶ بازديد

در اوقات فراغت دوست دارد غذا های خوش مزه بخورد، خیلی زیاد به مشاهده مجلات مد علاقه دارد و تقریبا هر روز مجلات مد جدید را ورق میزند. تماشای فیلم های هالیودی را بسیار دوست دارد و اکثر زمان های بیکاری فیلم نگاه میکند.

یکی از تفریحات همیشگی تیفانی، اسب سواری است.

تیفانی یانگ
تیفانی یانگ
تیفانی خواننده
تیفانی خواننده

امام صادق علیه السلام

۷ بازديد

عنه علیه السلام : لا تُبدی الشَّماتَةَ لِأخیکَ فیَرحَمَهُ اللّه ُ و یُصَیِّرَها بِکَ . مَن شَمَتَ بِمُصیبَةٍ نَزَلَت بِأخیهِ لَم یَخرُجْ مِنَ الدّنیا حَتّى یُفتَتَنَ .

امام صادق علیه السلام : از گرفتارى برادرت اظهار شادى مکن که خداوند به او رحم مى کند و آن گرفتارى را به تو مى رساند. هر کس از گرفتارى و مصیبتى که به برادرش رسیده است شاد شود، از دنیا نرود تا خود گرفتار آن شود.[الکافی : 2/359/1.]


امام صادق علیه السلام: خَیْرُ النّاسِ قُضاةُ الْحَقِّ؛

بهترین مردم کسانى هستند که به حق قضاوت کنند. [بحارالانوار، ج 104، ص 266، ح 20]



حدیث پیامبر ص در مورد قضاوتحدیث پیامبر ص در مورد قضاوت

کفش

۵ بازديد
تعبیر خواب گم شدن کفش زنانه
تعبیر خواب گم شدن کفش زنانه

خواب کفش از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

کفش در خواب مردها، زن است و همسر، برای زنان دیدن کفش در خواب زندگی زناشوئی است که شوهر اصل کلی آن است. اگر زن دارید و در خواب کفش ببینید خواب شما به همسرتان بر می گردد و نویی و فرسودگی به رنج و راحت آن اشاره ای است به روابط بیننده خواب و همسرش.

ولی اگر بیننده خواب ازدواج نکرده باشد و در خواب ببینید کفشی جدید و نو پوشیده ازدواج خواهد کرد، اگر مردی در خواب ببیند کفش هایش لنگه به لنگه پوشیده از همسرش جدا می شود و چنانچه مرد مجردی این خواب را ببیند زنی کج خو و بد خلق نصیب او می شود .

هرگاه مردی در خواب ببیند کفش پایش را می زند با همسرش اختلاف پیدا می کند، اگر ببیند کفش برای پایش کوچک شده همسرش از او تقاضائی می کند که قادر به بر آوردن آن نیست.

اگر مردی در خواب ببیند کفشش سوراخ شده زنش به او خیانت می کند و اگر ببیند کفشش آن قدر فرسوده است که نمی تواند بپوشد همسرش بیمار می شود. این تعابیر برای زنان نیز هست با این تفاوت که کفش زن به زندگی خانوادگی او نیز اشاره می کند و تنها شوهرش مطرح نیست.
کفشکفش

https://maps.google.com.na